Vše o nákupu

  OMEZENÍ PROVOZU, VÍCE INFORMACÍ NAJDETE ZDE.


  Prodáváme nové zboží z distribuce EU se zárukou 2 roky pro spotřebitele.  

Zboží, které prodáváme je skladem, expedujeme na dodací adresu v ČR obvykle nejpozději následující pracovní den.

Obvyklá doba dodání je 1 - 3 dny od telefonického potvrzení objednávky.

  Objednané zboží lze po našem potvrzení převzít v naší prodejně Senovážné náměstí 16, Praha.  

        Cena dodání zboží /poštovné/ : 190,-  Kč.        

Platba za zboží :     a/ hotově při převzetí  / na dobírku         b/ předem - převodem na účet 


    

Provozovatel:


BD Soft  s.r.o.
Senovážné náměstí 16, 110 00, Praha
Česká republika
IČO: 49679325, DIČ: CZ49679325
Bankovní účet: 171464942/0600-  Mon eta

Otevírací doba:
pondělí - pátek 9:15 -15:15


HotLine : +420 777 110 011


Obchod s dlouholetou tradicí a vlastní prodejnou v centru Prahy...

Našim prvořadým cílem je nabídnout co možná nejlevnější mobilní telefony, tablety a související sortiment koncovým uživatelům. Hlavní důraz klademe na kvalitu zboží. Pokud není výslovně uvedeno jinak, je námi dodávané zboží vždy nové, řádně zkontrolované a prověřené. S ohledem na co možná nejlepší ceny, nakupujeme pro Vás zboží po celé Evropě, vždy ale máme zajištěn spolehlivý záruční i pozáruční servis.

Nadstandardní služby obchodu ...

Každý náš zákazník se na nás může spolehnout na 100%. Slovo vždy dodržíme.

Veškeré zboží, které v našem obchodě prodáváme, máme vždy fyzicky skladem.  Nikdy nenabízíme zboží, které bychom neměli ve svém držení v čase, kdy je vystaveno k prodeji v našem obchodě. I přes tuto skutečnost se ve vyjímečných případech může stát, že zboží doprodáme jinému zákazníkovi těsně před Vámi, než dojde k aktualizaci informací v elektronickém obchodě. V takovém případě Vás budeme kontaktovat bez zbytečného odkladu telefonicky nebo e-mailem, abychom dohodli další postup.

Každou objednávku nového zákazníka vždy potvrzujeme před odesláním zboží telefonicky. U nás se Vám nikdy nestane, že budete čekat několik pracovních dnů po objednání, abyste se dozvěděli, že zboží Vám nedodáme, nebo že cena je vyšší a podobně.

Z dlouholeté zkušenosti s prodejem mobilních zařízení víme, že mnoho problémů s těmito zařízeními lze řešit okamžitě bez nutnosti zasílat výrobek do servisu na reklamaci. Velkou část takových situací dokážeme ve spolupráci s Vámi vyřešit po telefonu, případně v naší prodejně v Praze osobně, a to na počkání.

Na základě individuálních dohod nabízíme další prémiové služby v oblasti péče o zákazníky. Jedná se zejména o možnost expresního vyřízení reklamace, zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy, případně možnost výměny vadného produktu za jiný. Konkrétní podmínky poskytnutí těchto poprodejních služeb jsou v případě Vašeho zájmu sděleny e-mailem či telefonicky ještě před prodejem zboží.