Vše o nákupu

  Prodáváme nové zboží z distribuce EU se zárukou 2 roky pro spotřebitele.  

Zboží, které prodáváme je skladem, expedujeme obvykle nejpozději následující pracovní den.

Obvyklá doba dodání je 1 - 3 dny od telefonického potvrzení objednávky.

  Objednané zboží lze po našem potvrzení převzít v naší prodejně Senovážné náměstí 16, Praha.  

        Cena dodání zboží /poštovné/ : 190,-  Kč.        

Platba za zboží :     a/ hotově při převzetí  / na dobírku         b/ předem - převodem na účet 


Garantujeme možnost vrácení zboží do 30 dnů ...  

Každý kupující, který je spotřebitel, má podle zákona právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. V našem obchodě nabízíme všem našim zákazníkům, tedy i podnikatelům, že mohou zboží vrátit i po uplynutí této lhúty. Zboží nám můžete doručit do 30 dnů od dne expedice Vámi objednaného produktu našim obchodem. Zboží musí být vráceno kompletní, nepoužívané, v nepoškozeném originálním obalu včetně veškerého obalového a ochranného materiálu tak, jak Vám bylo dodáno, spolu s kopií dokladu o nákupu v našem obchodě a informací, na jaký bankovní účet chcete vrátit peníze za zboží. Za splnění výše uvedených podmínek Vám peníze vrátíme do 10 pracovních dnů na Vámi zvolený bankovní účet.

 Reklamované zboží je třeba doručit na adresu provozovny obchodu.     

Provozovatel:


BD Soft  s.r.o.
Senovážné náměstí 16, 110 00, Praha
Česká republika
IČO: 49679325, DIČ: CZ49679325
Bankovní účet: 171464942/0600-  Mon eta

Otevírací doba:
pondělí - pátek 9:30 -15:30


HotLine : +420 777 110 011


Obchod s dlouholetou tradicí a vlastní prodejnou v centru Prahy...

Našim prvořadým cílem je nabídnout co možná nejlevnější mobilní telefony, tablety a související sortiment koncovým uživatelům. Hlavní důraz klademe na kvalitu zboží. Pokud není výslovně uvedeno jinak, je námi dodávané zboží vždy nové, řádně zkontrolované a prověřené. S ohledem na co možná nejlepší ceny, nakupujeme pro Vás zboží po celé Evropě, vždy ale máme zajištěn spolehlivý záruční i pozáruční servis.

Nadstandardní služby obchodu ...

Každý náš zákazník se na nás může spolehnout na 100%. Slovo vždy dodržíme.

Veškeré zboží, které v našem obchodě prodáváme, máme vždy fyzicky skladem.  Nikdy nenabízíme zboží, které bychom neměli ve svém držení v čase, kdy je vystaveno k prodeji v našem obchodě. I přes tuto skutečnost se ve vyjímečných případech může stát, že zboží doprodáme jinému zákazníkovi těsně před Vámi, než dojde k aktualizaci informací v elektronickém obchodě. V takovém případě Vás budeme kontaktovat bez zbytečného odkladu telefonicky nebo e-mailem, abychom dohodli další postup.

Každou objednávku nového zákazníka vždy potvrzujeme před odesláním zboží telefonicky. U nás se Vám nikdy nestane, že budete čekat několik pracovních dnů po objednání, abyste se dozvěděli, že zboží Vám nedodáme, nebo že cena je vyšší a podobně.

Z dlouholeté zkušenosti s prodejem mobilních zařízení víme, že mnoho problémů s těmito zařízeními lze řešit okamžitě bez nutnosti zasílat výrobek do servisu na reklamaci. Velkou část takových situací dokážeme ve spolupráci s Vámi vyřešit po telefonu, případně v naší prodejně v Praze osobně, a to na počkání.

Na základě individuálních dohod nabízíme další prémiové služby v oblasti péče o zákazníky. Jedná se zejména o možnost expresního vyřízení reklamace, zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy, případně možnost výměny vadného produktu za jiný. Konkrétní podmínky poskytnutí těchto poprodejních služeb jsou v případě Vašeho zájmu sděleny e-mailem či telefonicky ještě před prodejem zboží.