Vše o nákupu
OMEZENÍ PROVOZU, VÍCE INFORMACÍ NAJDETE ZDE.
Prodáváme nové zboží z distribuce EU se zárukou 2 roky pro spotřebitele.Zboží, které prodáváme je skladem, expedujeme na dodací adresu v ČR obvykle nejpozději následující pracovní den.Obvyklá doba dodání je 1 - 3 dny od telefonického potvrzení objednávky. Objednané zboží lze po našem potvrzení převzít v naší prodejně Senovážné náměstí 16, Praha. Platba za zboží : a/ hotově při převzetí / na dobírku b/ předem - převodem na účet |
![]() |
Provozovatel:![]() | BD Soft s.r.o. Senovážné náměstí 16, 110 00, Praha Česká republika IČO: 49679325, DIČ: CZ49679325 Bankovní účet: 171464942/0600- Mon eta | HotLine : +420 777 110 011 |
Obchod s dlouholetou tradicí a vlastní prodejnou v centru Prahy...
Našim prvořadým cílem je nabídnout co možná nejlevnější mobilní
telefony, tablety a související sortiment koncovým uživatelům. Hlavní
důraz klademe na kvalitu zboží. Pokud není výslovně uvedeno jinak, je
námi dodávané zboží vždy nové, řádně zkontrolované a prověřené. S
ohledem na co možná nejlepší ceny, nakupujeme pro Vás zboží po celé
Evropě, vždy ale máme zajištěn spolehlivý záruční i pozáruční servis.
Každý náš zákazník se na nás může spolehnout na 100%. Slovo vždy dodržíme.
Veškeré zboží, které v našem obchodě prodáváme, máme vždy fyzicky skladem.
Nikdy nenabízíme zboží, které bychom neměli ve svém držení v čase, kdy
je vystaveno k prodeji v našem obchodě. I přes tuto skutečnost se ve
vyjímečných případech může stát, že zboží doprodáme jinému zákazníkovi
těsně před Vámi, než dojde k aktualizaci informací v elektronickém
obchodě. V takovém případě Vás budeme kontaktovat bez zbytečného odkladu
telefonicky nebo e-mailem, abychom dohodli další postup.
Každou objednávku nového zákazníka vždy potvrzujeme před odesláním zboží telefonicky. U nás se Vám nikdy nestane, že budete čekat několik pracovních dnů po objednání, abyste se dozvěděli, že zboží Vám nedodáme, nebo že cena je vyšší a podobně.
Z dlouholeté zkušenosti s prodejem mobilních
zařízení víme, že mnoho problémů s těmito zařízeními lze řešit okamžitě
bez nutnosti zasílat výrobek do servisu na reklamaci. Velkou část
takových situací dokážeme ve spolupráci s Vámi vyřešit po telefonu,
případně v naší prodejně v Praze osobně, a to na počkání.
Na
základě individuálních dohod nabízíme další prémiové služby v oblasti
péče o zákazníky. Jedná se zejména o možnost expresního vyřízení
reklamace, zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy, případně
možnost výměny vadného produktu za jiný. Konkrétní podmínky poskytnutí
těchto poprodejních služeb jsou v případě Vašeho zájmu sděleny e-mailem
či telefonicky ještě před prodejem zboží.